ZARZĄDZENIE NR 10/10
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
z dnia 12 kwietnia 2010r.
w sprawie powołania Komisji ds. przeprowadzenia zamówienia publicznego na dostawy mięs i wędlin z wieprzowiny oraz drobiu do DPS w Siemionkach.

 

Na podstawie art. 19 ust. 2-3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)  oraz §18 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej  w Siemionkach stanowiącego załącznik do uchwały Nr 311/06 Zarządu Powiatu w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r., a także w związku z §3 ust. 1  oraz §4 ust 1 Regulaminu Komisji Przetargowej stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 54 z 2006r. Dyrektora DPS w Siemionkach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Komisji Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach

 

zarządza się, co następuje:

 

§1.

Powołać Komisję Przetargową jako zespół pomocniczy w sprawie przygotowania i przeprowadzenia zamówienia publicznego na dostawy mięs i wędlin z wieprzowiny oraz drobiu do DPS w Siemionkach w następującym składzie:

1.      Pan Adam Tomaszewski – Przewodniczący,

2.      Pani Natalia Burda – Sekretarz,

3.      Pan Marcin Hankiewicz - Członek.

 

§2.

Do zadań Komisji Przetargowej należą czynności określone w §8 ust.1 oraz ust. 2 lit. b, ust. 3 oraz w §9 Regulaminu Komisji Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach w zakresie zgodnym z przepisami prawa zamówień publicznych.

 

§3.

Czynności określone w §9 pkt 1 lit. a-b Regulaminu Komisji Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach należy przeprowadzić niezwłocznie.

 

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.