ZARZĄDZENIE NR 6/08
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
z dnia 25 lutego 2008r.
w sprawie powołania Komisji ds. przygotowania i przeprowadzenia
zamówienia publicznego na dobudowę części mieszkalnej i jadalnej
z zapleczem technicznym do pawilonu 2 w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.

Na podstawie art. 19 ust. 2-3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) oraz §18 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach stanowiącego załącznik do uchwały Nr 311/06 Zarządu Powiatu  w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r., a także w związku z§3 ust 1 oraz  § 4 ust. 1 Regulaminu Komisji Przetargowej stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 54 z 2006 Dyrektora DPS w Siemionkach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Komisji Przetargowej Domu Pomocy Społecznej  w Siemionkach

zarządza się, co następuje:

§1.

Powołać    Komisję    Przetargową   jako    zespół    pomocniczy    w    sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na dobudowę części mieszkalnej i jadalnej z zapleczem technicznym do pawilonu 2 w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach (nr postępowania DPS/ZP/342/I/08) w następującym składzie:

1.         Pan Adam Tomaszewski- Przewodniczący,

2.          Pani Karolina Pruczkowska- Sekretarz,

3.          Pani Agnieszka Królikowska - Członek.

4.          Pani Monika Grabowska -Członek 

§2.

Do zadań Komisji Przetargowej należą czynności określone w  §8 ust.1 oraz w §8 ust 2 lit b, §8 ust.3 oraz w §9  Regulaminu Komisji Przetargowej  Domu Pomocy  Społecznej w Siemionkach w zakresie zgodnym z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.

§3

Czynności określone w § 9 pkt 1 lit a-b   Regulaminu Komisji Przetargowej należy przeprowadzić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia.

 

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.