ZARZĄDZENIE NR 6/08
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
z dnia 25 lutego 2008r.
w sprawie powołania Komisji ds. przygotowania i przeprowadzenia
zamówienia publicznego na dobudowę części mieszkalnej i jadalnej
z zapleczem technicznym do pawilonu 2 w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.
Na podstawie art. 19 ust. 2-3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) oraz §18 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach stanowiącego załącznik do uchwały Nr 311/06 Zarządu Powiatu w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r., a także w związku z§3 ust 1 oraz § 4 ust. 1 Regulaminu Komisji Przetargowej stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 54 z 2006 Dyrektora DPS w Siemionkach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Komisji Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
zarządza się, co następuje:
§1.
Powołać Komisję Przetargową jako zespół pomocniczy w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na dobudowę części mieszkalnej i jadalnej z zapleczem technicznym do pawilonu 2 w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach (nr postępowania DPS/ZP/342/I/08) w następującym składzie:
1. Pan Adam Tomaszewski- Przewodniczący,
2. Pani Karolina Pruczkowska- Sekretarz,
3. Pani Agnieszka Królikowska - Członek.
4. Pani Monika Grabowska -Członek
§2.
Do zadań Komisji Przetargowej należą czynności określone w §8 ust.1 oraz w §8 ust 2 lit b, §8 ust.3 oraz w §9 Regulaminu Komisji Przetargowej Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach w zakresie zgodnym z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
§3
Czynności określone w § 9 pkt 1 lit a-b Regulaminu Komisji Przetargowej należy przeprowadzić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.