ZARZĄDZENIE NR 39/07
z dnia 5 listopada 2007r.
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEMIONKACH
zmieniające zarządzenie wewnętrzna w sprawie wprowadzenia Instrukcji Kancelaryjnej oraz Rzeczowego Wykazu Akt.
Na podstawie §18 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 311/06 Zarządu Powiatu w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r.
zarządza się, co następuje:
§1. W Zarządzeniu wewnętrznym Nr 11/04 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach z dnia 12 października 2004r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji Kancelaryjnej oraz Rzeczowego Wykazu Akt dokonuje się następujące zmiany:
1) Załącznik nr 1 do Zarządzenia wewnętrznego nr 11/04 z dnia 12 października 2004r. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach otrzymuje następujące brzmienie:
„Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 39/07
z dnia 5 listopada 2007r.
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu dokumentów oraz archiwizowania akt w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.
1. Instrukcja ustala zasady wykonywania czynności kancelaryjnych w DPS Siemionki.
2. Postępowanie z dokumentami stanowiącymi tajemnicę państwową regulują odrębne
przepisy.
§ 2
Użyte w instrukcji określenia oznaczają:
1. Dom – Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach.
2. Komórka organizacyjna – wyodrębniony w strukturze organizacyjnej zespół pracowników
powołanych do ustalonych zadań wraz z osobą będącą kierownikiem zespołu.
3. Aprobujący – osobę upoważnioną do wyrażania zgody na sposób załatwiania sprawy oraz
do podpisywania pism (Dyrektor DPS).
4. Referent – pracownik załatwiający merytorycznie określoną sprawę.
5. Kancelaria – stanowisko pracy załatwiające sprawy obsługi kancelaryjnej (w DPS
Siemionki – pracownik Działu Administracyjno-Gospodarczego)
6. Sprawa – zdarzenie lub stan rzeczy wymagającej podjęcia i wykonywania czynności
urzędowych.
7. Akta sprawy – materiały (pisma, decyzje, notatki, plany, wypełnione formularze itp.)
dotyczące tego samego zdarzenia , zawierające dane, które były, są lub mogą mieć istotne
znaczenie przy załatwianiu sprawy.
8. Dokument – akt mający znaczenie dowodu, co do zdarzeń lub danych w nim zawartych.
9. Poprzedniki – akta sprawy poprzedzające ostatnie pismo otrzymane w danej sprawie
10. Załączniki – każda luźna kartka papieru zawierająca treść związaną z pismem podstawowym (przewodnim)
11.Przesyłka – każdy oddzielnie zapieczętowany list, paczka itp.
12. Korespondencja – każde pismo wpływające do Domu i wychodzące z Domu
13. Pieczęć nagłówkowa – tłoczona pieczęć zawierająca nazwę Domu, adres, nr NIP, REGON,
numer telefonu.
14. Pieczęć – pieczęć wpływu do podpisu
15. Teczka spraw – skoroszyt, segregator, teczka służąca do przechowywania jednorodnych lub rzeczowo pokrewnych spraw ostatecznie załatwionych, objętych tą samą grupą akt, ustalonych wykazem akt.
16. Wykaz akt – rzeczowa kwalifikacja akt powstających w toku działalności Domu.
17. Znak sprawy – zespół symboli oznaczający komórkę organizacyjną oraz przynależność sprawy do konkretnego działu rzeczowego akt (teczki) i numeru, pod którym sprawa została zarejestrowana w spisie spraw danej teczki.
18.Rejestr kancelaryjny – księga (kartoteka, wykaz) przeznaczona do rejestrowania pism wpływających lub wychodzących.
19. Punkt zatrzymania – każde stanowisko pracy, przez które przechodzą akta sprawy w trakcie wykonywania czynności urzędowych związanych z załatwieniem sprawy.
§ 3
Do czynności kancelaryjnych zalicza się:
1. Przyjmowanie:
a) przesyłek doręczonych drogą pocztową
b) pism (podań) składanych bezpośrednio przez pracowników, Mieszkańców, osoby z zewnątrz, bądź składanych ustnie do protokołu.
c) notatek służbowych składanych przez pracowników Domu.
d) informacji otrzymanych inną drogą lub utrwalonych w innej formie
2. Sprawdzanie zawartości i rozdzielenie materiałów wymienionych w pkt. 1
3. Oznaczanie i rejestrowanie sprawy
4. Łączenie akt dotyczących tej samej sprawy
5. Czynności techniczne wykonywane w toku załatwiania spraw (sporządzanie brulionu i czystopisu odpowiedzi, utrwalenie treści nadanego lub przyjętego telefonogramu, telegramu)
6. Przygotowanie do wysłania i wysłanie (doręczenie) pism, decyzji i innych dokumentów
7. Przechowywanie akt dotyczących spraw w toku i spraw zakończonych a nie podlegających przekazaniu do archiwum zakładowego.
8. Uwierzytelnianie odpisów dokumentów, podpisów osób
9. Powielanie pism i innych materiałów
10. Udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych.
11. Prowadzenie składnicy akt.
§ 4
1. Czynności kancelaryjne określone w § 3 wykonuje Dział Sekretariat z wyłączeniem pkt.
2. Czynności w składnicy akt określone w § 3 pkt. 11 wykonuje pracownik Działu Finansowo – Księgowego
3. Składnica akt wchodzi w skład Działu Finansowo – Księgowego
III. Przyjmowanie, kontrola i obieg korespondencji (przesyłek)
§ 5
1. Korespondencję przyjmuje kancelaria (sekretariat)
§ 6
1. Kancelaria dokonuje wstępnego podziału otrzymanej korespondencji adresowanej do:
a) Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
b) Funkcyjnie lub funkcyjnie i imiennie do Dyrektora i innych pracowników, mającej cechy korespondencji służbowej
c) Imiennie do osób wymienionych w pkt. 2 mającej cechy przesłanek osobistych (prywatnych)
d) Imiennie zaadresowanych do Mieszkanek Domu
2. Kancelaria otwiera korespondencję z wyjątkiem:
a) Przesyłek wymienionych w ust. 1 pkt. 1 i 2, dla których Dyrektor Domu ustalił odrębny tryb postępowania
b) Korespondencji wymienionej w ust. 1 pkt. 3 i 4
c) Oznaczonych klauzulą „poufne”
§ 7
1. Kancelaria po otwarciu korespondencji dokonuje jej kontroli z punktu widzenia:
- właściwości skierowania do Domu
- spełnienia wymogów formalnych (data, podpis)
2. Kancelaria:
1. Sprawdza zgodność zawartości przesyłki z symbolami uwidocznionymi na kopertach oraz liczbę załączników, brak załączników wymienionych w piśmie odnotowuje na tym piśmie
2. Zawiadamia niezwłocznie nadawcę, jeżeli w kopercie brak jest pisma, którego znak uwidoczniono na kopercie
3. W ogólnej części pisma, np. obok adresu odciska pieczęć wpływu z datą otrzymania; przy korespondencji doręczonej bez otwierania kopert pieczęć wpływu odciska się na kopercie po stronie adresata.
Pieczęci wpływu nie odciska się na załącznikach, dokumentach, czasopismach, dziennikach urzędowych i innych nie wymagających załatwienia.
Liczbę załączników wpisuje się w odpowiednim miejscu pieczęci wpływu
4. Pisma mylnie skierowane przesyła niezwłocznie do właściwego odbiorcy, zawiadamiając o tym nadawcę
5. W razie stwierdzenia w przesyłce przedmiotów wartościowych (pieniądze, czeki) sporządza o tym adnotacje w obrębie pieczęci wpływu; sposób postępowania z tymi przedmiotami określa Dyrektor Domu.
6. Opakowanie lub część opakowania pozwalające na zidentyfikowanie przesyłki dołącza się do korespondencji z nienaruszonym znaczkiem pocztowym:
a) przy załatwianiu, których zachodzi potrzeba ustalenia daty stempla pocztowego, np. przy odwołaniach
b) zawierającej załączniki bez pisma przewodniego lub załączniki niekompletne
c) zawierającej dane nabywcy oraz datę pisma tylko na kopercie
d) przy której występuje niezgodność zapisów na opakowaniu z jej zawartością
e) mylnie skierowanej
f) skargi i wniosków
g) poleconej, ekspresowej, za potwierdzeniem odbioru, wartościowej
§ 8
1. Sekretariat przedstawia Dyrektorowi Domu:
1. Korespondencję:
a) adresowaną do Dyrektora
b) dotyczącą ogólnej działalności Domu
2. Skargi i wnioski
3. Anonimy, doniesienia
4. Ponaglenia i pisma interwencyjne
5. Protokoły kontroli przeprowadzonych przez organy zewnętrzne, a także protokoły pokontrolne
6. Zastrzeżoną przez Dyrektora
§ 9
Korespondencję nie wymienioną w § 8 przedstawia się kierownikom działów
§ 10
1. Dyrektor Domu (§ 8):
1. zatrzymuje u siebie korespondencję, którą sam załatwia
2. przydziela pozostałą korespondencję do załatwienia poszczególnym kierownikom działów lub pracownikom
2. Przeglądający korespondencję umieszcza na niej dyspozycje dotyczące sposobu lub terminu załatwienia sprawy
3.Przy przekazywaniu korespondencji można stosować typowe skróty:
- p.m. (proszę mówić) – załatwiający korespondencję przed przystąpieniem załatwiania sprawy powinien ją omówić z Dyrektorem
- p.r. (proszę referować) – po przygotowaniu projektu załatwienia sprawy należy ją omówić z Dyrektorem
- m.a. (moja aprobata) – wydający dyspozycje zastrzega sobie prawa podpisania czystopisu załatwienia
- a.a. (ad acta) – sprawę należy odłożyć do akt
§ 11
Sekretariat przejrzaną przez Dyrektora pocztę dzieli , zgodnie z zamieszczonymi dyspozycjami na:
1. Sprawy podlegające załatwieniu przez Dyrektora
2. Sprawy podlegające załatwieniu przez poszczególne komórki organizacyjne, które przekazuje tym komórkom
§ 12
1. Kierownicy działów przeglądają oraz załatwiają korespondencję:
1. zadekretowaną przez Dyrektora
2. adresowaną do nich imiennie
3. zawierającą ponaglenia i interwencje
4. wymagającą osobistego przyjęcia do wiadomości, zajęcia stanowiska lub wydania zaleceń, co do sposobu załatwienia
5. zastrzeżoną dla siebie
2. Przejrzaną korespondencję kierownicy przydzielają odpowiednim pracownikom do załatwienia.
§ 13
W przypadku, gdy korespondencja dotyczy spraw wchodzących w zakres działalności różnych komórek organizacyjnych lub pracowników, przekazuje się ją komórce organizacyjnej lub pracownikowi, do którego należy załatwienie sprawy podstawowej
§ 14
1. Obieg akt między komórkami organizacyjnymi Domu powinien być bezpośredni; Pisma kieruje się do miejsca przeznaczenia z uwzględnieniem jedynie niezbędnych punktów zatrzymania.
2. Wewnętrzny obieg akt odbywa się za pokwitowaniem.
3. Za pokwitowaniem powinny być doręczane akta, co do których obowiązek szczególnej kontroli obiegu wynika z przepisów lub zostanie ustanowione przez dyrektora
§ 15
W Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach obowiązuje obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
§ 16
1. Wykaz akt określa klasyfikację zbiorów akt według ich rodzaju, treści i znaczenia łącząc w poszczególnych klasach akta dotyczące spraw jednorodnych tematycznie, polegających ze względu na ich znaczenie przechowywaniu przez taki sam okres.
2. Teczki przedmiotowe winny być zakładane według wykazu akt.
3. Wszelkie zmiany można wprowadzić wyłącznie z dniem 1 stycznia każdego roku
4. Wykaz akt określa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 16 września 2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, kategorie akt wpływających do DPS oraz powstających w DPS:
1) symbolem „A” oznacza się kategorie dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne. Materiałami archiwalnymi są wszelkiego rodzaju akta i dokumenty, korespondencja, dokumentacja finansowa, techniczna, statystyczna, mapy, plany, fotografie, filmy, nagrania dźwiękowe i wideofonowe oraz inna dokumentacja bez względu na sposób jej wytwarzania mająca znaczenie jako źródło informacji o wartości historycznej o działalności Państwa Polskiego, jego poszczególnych organów i innych państwowych jednostek organizacyjnych.
Materiały archiwalne przechowuje się w archiwach zakładowych przez 25 lat; po upływie tego okresu przekazuje się je do właściwego archiwum państwowego
2) symbolem „B” oznacza się kategorię dokumentacji niearchiwalnej, z tym, że:
a) symbolem „B” z dodaniem cyfr arabskich oznacza się kategorie dokumentacji o czasowym znaczeniu praktycznym, która po upływie obowiązującego okresu przechowywania podlega brkowaniu
b) symbolem „Bc” oznacza się kategorie dokumentacji posiadającej krótkotrwałe znaczenie praktyczne, która po pełnym jej wykorzystaniu przekazywana jest na makulaturę
c) symbolem „BE” oznacza się dokumentację, która po upływie okresu przechowywania podlega ekspertyzie ze względu na jej charakter, treść i znaczenie; ekspertyzę przeprowadza właściwe archiwum państwowe
3) Okres przechowywania dokumentacji liczy się w pełnych latach kalendarzowych poczynając od końca tego roku, w którym sprawa została ostatecznie załatwiona
4) W przypadku konieczności łączenia w jednej teczce dokumentacji niearchiwalnej (kat. B) o różnych terminach przechowywania, co do ciągłości tej dokumentacji stosuje się najdłuższy okres przechowywania
§ 17
1. Dla każdej klasy wykazu akt nie podległych dalszemu podziałowi prowadzi się odrębną teczkę przedmiotową spraw, a wewnątrz teczki sprawy rejestruje się w spisie spraw
2. Nie prowadzi się spisu spraw dla akt, które na podstawie przepisów szczególnych lub na podstawie decyzji Dyrektora podlegają rejestracji według odrębnych przepisów
3. Dla każdej teczki przeznaczonej do przechowywania spraw prowadzi się spis spraw. Teczkę oznacza się symbolem i hasłem kwalifikacyjnym podanym w wykazie akt. Spisy spraw i teczki zakłada się oddzielnie na każdy rok w miarę wpływu spraw
§ 18
1. Wszystkie akta dotyczące jednej sprawy tworzą całość tak, aby wynikało z nich kiedy sprawa została wszczęta i kiedy zakończona
2. Rejestracja spraw polega na wpisaniu pisma rozpoczynającego sprawę do rejestru spraw. Dalszych pism w danej sprawie nie wpisuje się do spisu spraw, lecz dołącza się je do akt sprawy w porządku chronologicznym
3. Pracownik, po otrzymaniu pisma do załatwienia, sprawdza czy pismo dotyczy sprawy już wszczętej, czy też rozpoczyna nową sprawę. W obu przypadkach wpisuje się znak sprawy
4. Znakiem sprawy jest: symbol komórki organizacyjnej, symbol liczbowy według wykazu akt, kolejny numer zapisu w spisie spraw oraz dwie ostatnie cyfry roku, w którym sprawę wszczęto, np. DPS/A/07170/88/01
DPS – Dom Pomocy Społecznej
A – dział administracyjny
07170 – współdziałanie, kontakty
88 – nr kolejny
01 – rok 2001
5. Sprawy nie załatwione ostatecznie w danym roku załatwia się w roku następnym bez zmiany dotychczasowego ich znaku
6. W przypadku konieczności wznowienia sprawy, która została ostatecznie załatwiona w roku poprzednim, przenosi się ją do spisu spraw bieżącego roku; w poprzednim spisie czyni się wzmiankę „przeniesiono...”
§ 19
Nie ewidencjonuje się:
- dokumentów księgowych
- gazet i czasopism
- ogłoszeń, prospektów, ulotek itp. , jeżeli nie mają wartości dowodowej, trwałej wartości informacyjnej, szkoleniowej itp.
§ 20
1. Dla rejestracji spraw jednorodnych i masowo napływających zakłada się rejestry kancelaryjne
2. Rejestry mogą być wykorzystywane dla ewidencjonowania spraw przez kilka lat. Zapisy dotyczące spraw poszczególnych lat należy oddzielić nie zapisaną kartą. Numerację zapisów rozpoczyna się w każdym roku od numeru 1
3. Znak sprawy wpisanej do rejestru składa się z tych samych elementów, z których składa się znak sprawy wpisanej do spisu spraw. Kolejny numer zapisu w rejestrze jest numerem sprawy
§ 21
1. Sprawy załatwiane są w formie pisemnej. Ustne załatwianie sprawy może być zastosowane wtedy, gdy przemawia za tym interes strony, a przepisy nie stoją temu na przeszkodzie. Treść oraz motywy takiego załatwienia sprawy powinny być utrwalone w formie protokołu lub podpisanej przez strony adnotacji
2. Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się formę odręczną. Która jest skróconym sposobem załatwienia sprawy i polega na sporządzeniu bezpośrednio na otrzymanym piśmie sposobu załatwienia. Pismo załatwione odręcznie wychodzi na zewnątrz w takiej formie, jaką mu nadała osoba załatwiająca sprawę (napisanie ręcznie, maszynowo, komputerowo)
3. Załatwienie sprawy drogą telefoniczną stosuje się w przypadkach pilnych, za zgodą Dyrektora. Notatkę z treścią informacji przechowuje się w aktach sprawy
§ 22
Z rozmów przeprowadzonych ze stronami sporządza się notatkę służbową, o ile dla tych czynności nie jest przewidziana forma protokołu. Notatkę dołącza się do akt sprawy.
§ 23
1. Referent załatwia sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnie
2. Referent opracowuje projekt pisma, które wraz z aktami sprawy przedstawia Dyrektorowi Domu do aprobaty. Aprobujący po sprawdzeniu prawidłowości i złożeniu podpisu zwraca brulion referentowi. Po sporządzeniu czystopisu przedstawia się go do podpisu. Po podpisaniu czystopisu przygotowuje się go do wysłania adresatowi; kopię pisma wpina się do akt sprawy
3. W sprawach nieskomplikowanych, których sposób załatwiania jest uzgodniony z Dyrektorem Domu, można mu przedstawić do podpisania czystopis bez konieczności uzyskania aprobaty
§ 24
Sprawy ostatecznie załatwione odnotowuje się w spisie spraw wpisując datę załatwienia sprawy oraz informację o sposobie jej załatwienia.
§ 25
1. Pismo załatwiające sprawę powinno być pod względem formy zewnętrznej dostosowane do blankietów korespondencyjnych formatu A4 lub A5 w układzie pionowym lub poziomym
2. Pismo powinno zawierać:
1) Nazwę i adres Domu (nagłówek drukowany lub pieczęć nagłówkowa)
2) Znak sprawy
3) Powołanie się na znak pisma, którego odpowiedź dotyczy
4) Datę
5) Nazwę i adres odbiorcy
6) Sposób załatwienia
7) Tytuł służbowy oraz imię i nazwisko podpisującego
3.Pismo, w razie potrzeby, powinno również zawierać dalsze określenia:
1) Nad adresem z prawej strony wskazówki dotyczące sposobu wysłania pisma np. „polecony”
2) Pod treścią pisma z lewej strony podaje się ilość przesłanych załączników
3) Jeżeli treść pisma ma być poza adresatem przekazana do wiadomości innym osobom lub instytucjom, adresy umieszcza się pod treścią pisma z lewej strony pod klauzulą: „otrzymują do wiadomości”
§ 26
1. Uprawniony do podpisywania pism wychodzących na zewnątrz jest wyłącznie Dyrektor Domu lub w razie jego nieobecności, osoba przez niego upoważniona
2. Podpis na maszynopisach umieszcza się w obrębie stosowanej pieczątki osoby podpisującej
3. Podpis powinien być pełny i wykonany atramentem lub długopisem
4. Osoba zatwierdzająca sprawę umieszcza swój podpis oraz datę sporządzenia na kopii pisma z lewej strony pod tekstem
§ 27
1. Pracownik przygotowujący przesyłkę:
1) Sprawdza czy pisma są właściwie podpisane, opatrzone znakiem sprawy i datą oraz czy dołączono przewidziane załączniki
2) Odnotowuje na kopii datę wysyłki
3) Zwraca osobie załatwiającej sprawę kopię wysłanych pism
4) Wpisuje przesyłki polecone do pocztowej książki nadawczej
5) Wpisuje ilość wykorzystanych znaczków pocztowych (wartość) do ewidencji znaczków pocztowych
§ 28
Przy bezpośrednim doręczeniu niektórych pism adresaci kwitują odbiór na kopii pisma
§ 29
1. Akta sprawy przechowuje się w komórkach organizacyjnych Domu oraz składnicy akt
2. W komórkach organizacyjnych przechowuje się akta spraw będących w bieżącym załatwieniu oraz spraw załatwionych w ciągu roku – przed przekazaniem ich do składnicy akt
1. Dla przechowywania akt spraw ostatecznie załatwionych prowadzi się składnicę akt Domu
§ 31
1. Przekazywanie akt odbywa się po upływie dwóch lat przechowywania ich w komórkach organizacyjnych, licząc w latach kalendarzowych od daty ostatecznego załatwienia sprawy
2. Przechowywanie akt następuje na podstawie spisu zdawczo – odbiorczego, po szczegółowym przeglądzie i uporządkowaniu akt przez osoby zdające ta akta
Uporządkowanie akt kat. B25 oznacza:
1) Takie ułożenie akt wewnątrz teczek, aby sprawy następowały po sobie chronologicznie, poczynając od najwcześniejszej sprawy zgodnie z dołączonym spisem spraw
2) Ułożenie teczek, ksiąg, rejestrów itp. według symboli kwalifikacyjnych wykazu akt z opisaniem teczek na ich zewnętrznej stronie
3) Wyłączenie zbędnych egzemplarzy tych samych pism i akt kat. Bc
4) Opisanie teczek według wzoru:
- na środku u góry – Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach
- w prawym górnym rogu - oznaczenie kategorii archiwalnej
- w lewym górnym rogu – symbol komórki organizacyjnej i symbol kwalifikujący według wykazu akt
- na środku teczki, niżej – tytuł (bliższe określenie zawartości)
- pod tytułem – ewentualny tom teczki oraz daty pierwszego i ostatniego pisma
5) W odniesieniu do akt kat. B25 – przesznurowanie całości akt, ponumerowanie kolejnych stron ołówkiem i oznaczenie na zewnętrznej stronie okładki liczby stron zawartych w teczce, wyłącznie zbędnych egzemplarzy tych samych pism oraz części metalowych itp.
6) Akta przekazuje się do składnicy akt na podstawie spisu zdawczo – odbiorczego, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do instrukcji
a) Spis akt kat. „B” sporządza się w trzech egzemplarzach, z których jeden pozostaje w komórce zdającej, a dwa otrzymuje pracownik prowadzący składnicę akt Domu
b) Spisy zdawczo – odbiorcze sporządza komórka organizacyjna zdająca akta. Spisy podpisują:
- kierownik komórki zdającej
- pracownik prowadzący składnicę akt
§ 32
1. Do akt przekazywanych do składnicy akt dołącza się zbędne w pracy bieżącej rejestry, ewidencje i kartoteki
2. Akta spraw ostatecznie załatwionych, które będą nadal potrzebne, po dokonaniu formalności przekazania do składnicy akt, można wypożyczyć na czas, przez jaki będą one potrzebne.
§ 33
1. Kontrola czynności kancelaryjnych i biegu spraw należy do kierowników działów.
2. Obowiązki kierownika polegają przede wszystkim na sprawdzaniu prawidłowości:
a) prowadzenia spisów spraw, rejestrów, oraz układu akt w teczkach
b) załatwiania spraw
c) obiegu akt ustalonego instrukcją
§ 34
Kierownicy komórek organizacyjnych inspirują ruch racjonalizatorski w zakresie organizacji i techniki pracy biurowej, przyjmują od pracowników wnioski usprawnione i nadają im właściwy bieg.”
2) Załącznik nr 2 do Zarządzenia wewnętrznego nr 11/04 z dnia 12 października 2004r. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach otrzymuje następujące brzmienie:
„Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 39/07
z dnia 5 listopada 2007r.
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
WYCIĄG Z JEDNOLITEGO RZECZOWEGO WYKAZU AKT WRAZ Z DOKONANYMI UZUPEŁNIENIAMI SPOWODOWANYMI KONIECZNOŚCIĄ UJĘCIA WSZYSTKICH ZAGADNIEŃ WYSTĘPUJĄCYCH
W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ
( Na podstawie:
1. Zarządzenia nr 32 Ministra – Szefa Urzędu Rady Ministrów z dnia 22.12.1990r. w sprawie ustalania jednolitego rzeczowego wykazu akt dla urzędników terenowych organów rządowej administracji ogólnej.
2. Zarządzenie nr 40 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.07.1990r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach gmin, związkach komunalnych i sejmikach samorządowych).
Symbole kwalifikacyjne |
Hasła kwalifikacyjne |
Kategorie archiwalne |
UWAGI | ||
III IV |
|
w jedn. w innych macierz. jednostkach |
| ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
00 |
ZARZĄDZENIE |
|
|
| |
0092 |
Narady pracowników własnej jednostki |
B25 |
|
| |
01 |
ORGANIZACJA |
|
|
| |
010 |
Przepisy prawne dot. Organizacji i zarządzania DPS |
B10 |
Bc |
| |
011 |
Organizacja urzędów terenowych |
|
|
| |
0110 |
Statuty organizacyjne urzędu własnego |
B25 |
Bc |
| |
0112 |
Regulaminy organizacyjne DPS |
B25 |
Bc |
| |
0113 |
Podział czynności między pracowników |
B5 |
Bc |
| |
0114 |
Upoważnienie, pełnomocnictwa |
B10 |
Bc |
| |
0117 |
Nadzór Starostwa nad organizacją Domu Pomocy Społecznej |
B10 |
Bc |
| |
0118 |
Współdziałanie z jednostkami penitencjarnymi |
B5 |
Bc |
| |
0130 |
Akty normatywne własne wewnętrzne |
B25 |
Bc |
| |
0131 |
Pisma okólne |
B25 |
Bc |
| |
0132 |
Polecenia służbowe |
B5 |
Bc |
| |
012 |
Akty normatywne – Starostwo Powiatowe |
B25 |
Bc |
| |
014 |
Plany, programy pracy, realizacja |
B25 |
Bc |
| |
015 |
Metody pracy |
BE5 |
Bc |
| |
0154 |
Analiza i ocena efektów wprowadzonych usprawnień i racjonalizacja metod pracy |
B5 |
Bc |
| |
02 |
PROGNOZOWANIE, PLANOWANIE i SPRAWOZDAWCZOŚĆ, STATYSTYKA |
|
|
| |
020 |
Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości statystycznej |
|
|
| |
0200 |
Opracowania zewnętrzne planów |
B5 |
Bc |
| |
0201 |
Jadłospisy dekadowe, wykaz diet |
B25 |
Bc |
| |
0202 |
Oceny, opinie, uwagi |
B25 |
Bc |
| |
0203 |
Materiały pomocnicze |
B5 |
Bc |
| |
0204 |
Dokumentacja dotycząca wprowadzenia systemu HACCP |
B5 |
Bc |
| |
021 |
Planowanie i prognozowanie |
|
|
| |
0210 |
Własne plany roczne |
B25 |
|
| |
022 |
Sprawozdawczość |
|
|
| |
0220 |
Sprawozdania własne (starostwo budżetowe PEFRON ) |
B10 |
Bc |
| |
0222 |
Sprawozdania zbiorcze |
B10 |
Bc |
| |
0223 |
Sprawozdania okresowe własne (PCPR) |
B5 |
Bc |
| |
023 |
Statystyka |
|
|
| |
0230 |
Źródłowe materiały statystyczne |
BE5 |
Bc |
| |
0231 |
Statystyczne opracowania końcowo-własne |
B25 |
Bc |
| |
024 |
Analizy |
|
|
| |
0240 |
Analizy (kompleksowe i problemowe) własne |
B25 |
Bc |
| |
0242 |
Analizy zbiorcze |
B25 |
Bc |
| |
0243 |
Analizy pomocnicze |
B25 |
Bc |
| |
03 |
INFORMATYKA |
|
|
| |
030 |
Projektowanie i koordynowanie systemów i programów |
|
|
| |
0300 |
Organizacja projektowania i programowania |
B5 |
Bc |
| |
05 |
OBSŁUGA PRAWNA, SKARGI I WNIOSKI |
|
|
| |
050 |
Przepisy prawne dot. obsługi prawnej skarg i wniosków |
B10 |
Bc |
| |
0511 |
Sprawy cywilne i w sądzie pracy |
B10 |
Bc |
| |
053 |
Opinie prawne |
|
|
| |
054 |
Interpretacje prawne i spory kompetencyjne |
B10 |
|
| |
055 |
Skargi i wnioski |
|
|
| |
06 |
WYDAWNICTWA I PUBLIKACJE |
|
|
| |
062 |
Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia, wywiady |
|
|
| |
0620 |
Prenumerata dzienników i czasopism |
B2 |
Bc |
| |
0624 |
Wycinki prasowe dot. działalności DPS |
B25 |
Bc |
| |
063 064 |
Kroniki i monografie własne Wystawy, pokazy, imprezy, prezentacje |
B25 |
|
| |
0640 |
Programy, scenariusze, materiały pomocnicze, księgi pamiątkowe |
B25 |
Bc |
| |
0642 |
Udział w imprezach krajowych i zagranicznych |
B25 |
Bc |
| |
065 |
Sponsoring |
BE5 |
|
| |
07 |
WSPÓŁDZIAŁANIE, KONTAKTY |
|
|
| |
070 |
Przepisy prawne dot. współdziałania i kontaktów |
B10 |
|
| |
071 |
Współdziałanie |
|
|
| |
0716 |
Koordynacje pracy, odprawy wewnętrzne jednostki |
|
Bc |
| |
0717 |
Współdziałanie ze związkami zawodowymi, organizacjami społ., terenowymi organami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, innymi urzędami, organizacjami, stowarzyszeniami |
B5 |
Bc |
| |
0719 |
Współdziałanie wewnątrz jednostki – sprawy różne |
B5 |
Bc |
| |
072 |
Kontakty zagraniczne, współpraca z zagranicą |
B25 |
|
| |
08 |
BIUROWOŚĆ, ARCHIWUM ZAKŁADOWE |
|
|
| |
080 |
Przepisy prawne dot. biurowości, archiwów zakładowych |
B10 |
Bc |
| |
081 |
Instrukcje, rejestry, regulaminy |
|
|
| |
0810 |
Instrukcje kancelaryjne |
B25 |
Bc |
| |
0811 |
Rzeczowy wykaz akt |
B25 |
Bc |
| |
0812 |
Rejestry kancelaryjne |
B25 |
Bc |
| |
082 |
Składnica akt |
|
|
| |
0820 |
Wykaz spisów zdawczo - odbiorczych |
B25 |
Bc |
| |
0821 |
Spisy zdawczo – odbiorcze akt przekazanych do składnicy akt |
B23 |
Bc |
| |
0823 |
Wypożyczanie akt z archiwum zakładowego |
B2 |
Bc |
| |
0824 |
Protokoły brakowania akt i spisy akt wybrakowanych |
B25 |
Bc |
| |
085 |
Formularze i druki |
|
|
| |
0854 |
Druki ścisłego rozliczania i powszechnego użytku |
B5 |
Bc |
| |
09 |
NADZÓR, KONTROLE, BADANIA |
|
|
| |
090 |
Zasady i tryb postępowania w sprawach nadzoru, kontroli i badań |
B10 |
Bc |
| |
0900 |
Książki kontroli |
B5 |
Bc |
| |
0910 |
Kontrole, inspekcje, lustracje |
|
|
| |
0911 |
Kontrole wewnętrzne urzędu własnego |
B25 |
Bc |
| |
0912 |
Kontrole wewnętrzne |
B5 |
Bc |
| |
10 |
KADRY – EWIDENCJA OSOBOWA |
|
|
| |
100 |
Zbiór przepisów prawnych dot. pracy i płac oraz spraw osobowych |
BE10 |
Bc |
| |
101 |
Praca, płace |
|
|
| |
1011 |
Taryfikatory kwalifikacyjne, siatki płac |
B25 |
Bc |
| |
1012 |
Regulaminy pracy, czas pracy |
B25 |
Bc |
| |
1013 |
Zasady nagradzania i premiowania |
B25 |
Bc |
| |
102 |
Ewidencja osobowa własnych pracowników |
|
|
| |
1020 |
Akta osobowe pracowników |
B50 |
Bc |
| |
1021 |
Pomoce ewidencyjne do akt osobowych |
B50 |
Bc |
| |
1023 |
Sprawy wojskowe pracowników |
B5 |
Bc |
| |
1024 |
Zaświadczenia o wynagrodzeniach |
B5 |
Bc |
| |
1025 |
Zaświadczenia ZUS i US |
B5 |
Bc |
| |
1026 |
Podanie o prace |
B5 |
Bc |
| |
1027 |
Nabór na wolne stanowiska urzędnicze |
B5 |
Bc |
| |
1030 |
Ochrona danych osobowych |
B5 |
Bc |
| |
11 |
ZATRUDNIENIE I WYNAGRODZENIE PRACOWNIKÓW |
|
|
| |
110 |
Przepisy prawne dot. zatrudnienia i wynagrodzenia |
B10 |
Bc |
| |
111 |
Zatrudnianie i zwalnianie pracowników |
|
|
| |
1111 |
Zatrudnianie i zwalnianie pracowników |
B5 |
Bc |
| |
1113 |
Zatrudnianie i zwalnianie pracowników młodocianych |
B5 |
Bc |
| |
1114 |
Zatrudnianie w godzinach nadliczbowych |
B5 |
Bc |
| |
1115 |
Praktyki, praktykanci, staże |
B5 |
Bc |
| |
1116 1117 |
Wykaz etatów Prace interwencyjne |
B5 |
Bc |
| |
1118 |
Roboty publiczne |
B5 |
Bc |
| |
1119 |
Wolontariat |
B5 |
Bc |
| |
112 |
Nagradzanie i awansowanie pracowników |
|
|
| |
1120 |
Nagradzanie pracowników |
B5 |
Bc |
| |
1121 |
Awansowanie pracowników |
B5 |
Bc |
| |
1122 |
Nagrody jubileuszowe |
B5 |
Bc |
| |
1123 |
Dyplomy, listy, podziękowania |
B5 |
Bc |
| |
1124 |
Opinie o pracownikach |
B5 |
Bc |
| |
1125 |
Oceny kwalifikacyjne pracowników |
B25 |
Bc |
| |
115 |
Prace dodatkowe pracowników |
|
|
| |
1151 |
Prace zlecone |
B5 |
Bc |
| |
1152 |
Umowy o dzieło, umowy zlecenie, umowy różne |
B5 |
Bc |
| |
12 |
SZKOLENIE PRACOWNIKÓW |
|
|
| |
120 |
Przepisy prawne dot. szkolenia pracowników |
|
|
| |
121 |
Ośrodki doskonalenia kadr pracowniczych |
|
|
| |
1212 |
Koszty szkolenia, rozliczenia, zwolnienia od kosztów |
B5 |
Bc |
| |
1215 |
Dokumentacja, szkolenia zewnętrzne |
B10 |
Bc |
| |
1216 |
Szkolenia wewnętrzne |
B5 |
Bc |
| |
1217 |
Szkolenia HACCP |
B5 |
Bc |
| |
122 |
Formy i metody szkolenia |
|
|
| |
1220 |
Plany i programy szkolenia pracowników oraz ich realizacja |
B25 |
Bc |
| |
1222 |
Kursy |
B3 |
Bc |
| |
1226 |
Praktyki szkoleniowe |
B3 |
Bc |
| |
1227 |
Samokształcenie, dokształcanie |
B3 |
Bc |
| |
123 |
Uczestnicy szkolenia |
|
|
| |
1231 |
Dobór kadr do szkolenia |
B3 |
Bc |
| |
1234 |
Protokoły z egzaminów i świadectwa nauki |
B50 |
Bc |
| |
13 |
DYSCYPLINA PRACY, URLOPY, KARY |
|
|
| |
130 |
Przepisy prawne dot. dyscypliny pracy, urlopów, karania pracowników |
BE10 |
Bc |
| |
131 |
Dyscyplina pracy |
|
|
| |
1310 |
Listy obecności pracowników |
B3 |
Bc |
| |
1311 |
Absencja chorobowa |
B6 |
Bc |
| |
1313 |
Ewidencja delegacji służbowych |
B3 |
Bc |
| |
1314 |
Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej |
B10 |
Bc |
| |
132 |
Urlopy pracownicze |
|
|
| |
1320 |
Plany i wykorzystanie urlopów wypoczynkowych |
B3 |
Bc |
| |
1321 |
Urlopu okolicznościowe |
B3 |
Bc |
| |
1322 |
Urlopy macierzyńskie i wychowawcze |
B3 |
Bc |
| |
1323 |
Urlopy bezpłatne |
B3 |
Bc |
| |
1324 |
Karty urlopowe |
B3 |
Bc |
| |
1325 |
Karty czasu pracy |
B5 |
Bc |
| |
1326 |
Praca w godzinach nadliczbowych |
B5 |
Bc |
| |
1327 |
Ewidencja – urlopy |
B5 |
Bc |
| |
1328 |
Wysługa lat |
B5 |
Bc |
| |
133 |
Kary porządkowe i dyscyplinarne |
|
|
| |
1330 |
Upomnienie – odwołania |
B5 |
Bc |
| |
1331 |
Komisje dyscyplinarne |
B5 |
Bc |
| |
1332 |
Zacieranie nałożonych kar |
B5 |
Bc |
| |
1333 |
Zawieszanie pracowników w czynnościach |
B5 |
Bc |
| |
134 |
Postępowanie dyscyplinarne |
BE5 |
Bc |
| |
14 |
SPRAWY SOCJALNO - BYTOWE PRACOWNIKÓW |
|
|
| |
140 |
Przepisy prawne dot. spraw bytowych pracowników |
BE10 |
Bc |
| |
1413 |
Dojazdy do pracy – dopłaty do biletów |
B3 |
Bc |
| |
142 |
Opieka zdrowotna |
|
|
| |
1422 |
Zasiłki chorobowe, wynagrodzenia za czas choroby, macierzyństwo |
B5 |
Bc |
| |
1423 |
Zasiłki połogowe, pogrzebowe, losowe, rodzinne, pielęgnacyjne |
B5 |
Bc |
| |
1424 |
Ewidencje wypłat zasiłków rodzinnych |
B5 |
Bc |
| |
1425 |
Opieka nad emerytami, rencistami |
B3 |
Bc |
| |
1426 |
Opieka nad dziećmi pracowników |
B3 |
Bc |
| |
143 |
Wypoczynek pracowników i ich rodzin |
|
|
| |
144 |
Fundusz socjalny |
|
|
| |
1440 |
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych |
B5 |
Bc |
| |
15 |
EMERYTURY, RENTY, UBEZPIECZENIA |
|
|
| |
150 |
Przepisy prawne, emerytalno – rentowe i ubezpieczeniowe |
B10 |
Bc |
| |
151 |
Emerytury i renty |
|
|
| |
1510 |
Ewidencja emerytów i rencistów |
B10 |
Bc |
| |
152 |
Ubezpieczenia społeczne |
|
|
| |
1520 |
Składki ubezpieczeń społecznych ( RCA, RSA ) |
B5 |
Bc |
| |
1521 |
Zbiorowe ubezpieczenia pracowników |
B10 |
Bc |
| |
1522 |
Legitymacje ubezpieczeniowe pracowników |
B5 |
Bc |
| |
1523 |
Legitymacje ubezpieczeń rodzin pracowników |
B5 |
Bc |
| |
1524 |
Kapitał początkowy |
B25 |
Bc |
| |
16 |
BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY |
|
|
| |
160 |
Przepisy prawne dot. bezpieczeństwa i higieny pracy |
BE10 |
Bc |
| |
1610 |
Przeglądy i kontrole stanu bezpieczeństwa i higieny pracy |
B25 |
Bc |
| |
1612 |
Analizy i oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy |
B25 |
Bc |
| |
162 |
Środki ochronne |
|
|
| |
1620 |
Odzież ochronna i sprzęt ochrony osobistej |
B5 |
Bc |
| |
1622 |
Środki utrzymania czystości |
B5 |
Bc |
| |
163 |
Wypadki przy pracy |
B10 |
|
Wypadki śmiertelne B25 | |
1634 |
Badania okresowe pracowników |
|
|
| |
20 |
ŚRODKI RZECZOWE, ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCI |
|
|
| |
203 |
Dokumentacja techniczna DPS |
B50 |
|
Liczona od daty rozbiórki budynku | |
204 |
Ochrona przeciwpożarowa w nieruchomościach własnych |
B5 |
Bc |
| |
21 |
GOSPODARKA ŚRODKAMI RUCHOMYMI |
|
|
| |
210 |
Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe |
|
|
| |
2101 |
Magazynowanie i użytkowanie ruchomości, materiałów, narzędzi i pomocy biurowych |
B6 |
Bc |
| |
2102 |
Likwidacja ruchomości, materiałów i odzieży |
B6 |
Bc |
| |
2103 |
Likwidacja środków trwałych |
B6 |
Bc |
| |
213 |
Gospodarka materiałowa i narzędziowa |
|
|
| |
2133 |
Zlecenia wydania z magazynu |
B6 |
Bc |
| |
2134 |
Współdziałanie z firmą świadczącą usługi pralnicze |
B5 |
Bc |
| |
2135 |
Wypożyczanie mienia |
B6 |
Bc |
| |
214 |
Inwentaryzacja |
|
|
| |
2140 |
Inwentaryzacja w DPS |
B5 |
Bc |
| |
2141 |
Formularze inwentaryzacyjne (spisy i protokoły) |
B5 |
Bc |
| |
2142 |
Komisje inwentaryzacyjne własne |
B5 |
Bc |
| |
22 |
INWESTYCJE I REMONTY |
|
|
| |
220 |
Przepisy prawne dot. inwestycji i remontów |
B10 |
Bc |
| |
221 |
Przygotowanie inwestycji i remontów |
|
|
| |
2211 |
Odpłatność za pobyt mieszkanek w DPS |
B10 |
Bc |
| |
2212 |
Karty urlopowe Mieszkanek |
B10 |
Bc |
| |
2213 |
Plany inwestycyjne i remontowe dot. remontów kapitalnych |
B25 |
Bc |
| |
2223 |
Protokoły odbioru, rozliczenia |
B10 |
Bc |
| |
23 |
TRANSPORT |
|
|
| |
230 |
Przepisy prawne dot. transportu |
B10 |
Bc |
| |
231 |
Zakup i ewidencja środków transportu |
|
|
| |
2310 |
Zakup środków transportu |
B10 |
Bc |
| |
2311 |
Ewidencja własnych środków transportu |
B10 |
Bc |
| |
232 |
Eksploatacja środków transportu |
|
|
| |
2320 |
Przebiegi samochodów służbowych |
B6 |
Bc |
| |
2322 |
Remonty kapitalne pojazdów |
B6 |
Bc |
| |
2323 |
Remonty bieżące pojazdów |
B6 |
Bc |
| |
2325 |
Paliwo |
B6 |
Bc |
| |
2326 |
Zezwolenia na prowadzenie służbowych samochodów |
B6 |
Bc |
| |
2328 |
Karty drogowe |
B6 |
Bc |
| |
30 |
PLANOWANIE I WYKONANIE BUDŻETU |
|
|
| |
300 |
Przepisy prawne dot. planowania budżetowego |
BE10 |
Bc |
| |
301 |
Budżet DPS |
|
|
| |
3010 |
Opracowania i materiały dot. projektowania budżetów |
B5 |
Bc |
| |
3012 |
Plany finansowe jednostek budżetowych, zmiany i realizacja |
BE5 |
Bc |
| |
304 |
Plany finansowania inwestycji i remontów |
|
|
| |
3040 |
Plany realizowania inwestycji własnych i ich realizacja |
B10 |
Bc |
| |
3042 |
Finansowanie remontów własnych |
B6 |
Bc |
| |
305 |
Fundusze specjalne, pożyczki, dotacje |
|
|
| |
3050 |
Ewidencja funduszy specjalnych i celowych |
B6 |
Bc |
| |
3052 |
Dotacje |
B6 |
Bc |
| |
3053 |
Wykorzystanie dotacji przez Domy Pomocy Społecznej |
B6 |
Bc |
| |
31 |
RACHUNKOWOŚĆ, KSIĘGOWOŚĆ, OBSŁUGA KASOWA |
|
|
| |
310 |
Przepisy prawne dot. rachunkowości, księgowości i obsługi kasowej |
B10 |
Bc |
| |
312 |
Księgowość budżetowo - finansowa |
|
|
| |
3120 |
Dokumentacja księgowa księgowości budżetowej |
B6 |
Bc |
| |
3121 |
Dowody księgowe księgowości budżetowej |
B6 |
Bc |
| |
3122 |
Dokumentacja księgowa inwestycji |
B6 |
Bc |
Liczona od zakończenia odbioru i rozlicz. inwest. | |
3123 |
Dowody księgowe inwestycji |
B6 |
Bc |
| |
3124 |
Karta wydatków |
B6 |
Bc |
| |
3125 |
Karta dochodów |
B6 |
Bc |
| |
314 |
Płace, delegacje służbowe |
B6 |
Bc |
| |
3140 |
Dokumentacja służąca sporządzaniu listy płac |
B6 |
Bc |
| |
3141 |
Listy płac |
B50 |
Bc |
| |
3142 |
Karta wynagrodzeń |
B50 |
Bc |
| |
3143 |
Karty wynagrodzeń pracownika – Urząd Skarbowy |
B50 |
Bc |
| |
3144 |
Rozliczenia delegacji służbowych |
B6 |
Bc |
| |
3145 |
Deklaracje podatkowe PIT |
B6 |
Bc |
| |
3146 |
Informacje PIT-11, PIT-8, PIT-40 |
B6 |
Bc |
| |
3147 |
Oświadczenie PIT-2 |
B12 |
Bc |
| |
3148 |
Potrącenia od wynagrodzeń pracowniczych |
B6 |
Bc |
| |
315 |
Obsługa kasowa |
B6 |
Bc |
| |
3150 |
Dokumentacja kasowa |
B6 |
Bc |
| |
3151 |
Raporty kasowe – kopie |
B6 |
Bc |
| |
3152 |
Stawka żywieniowa |
B5 |
Bc |
| |
3153 |
Współdziałanie z macierzystym bankiem - BS |
B6 |
Bc |
| |
3154 |
Zastępcza służba wojskowa |
B6 |
Bc |
| |
3155 |
Dowody kasowe |
B6 |
Bc |
| |
3156 |
Pracownicza kasa zapomogowo – pożyczkowa |
B6 |
Bc |
| |
3157 |
Miesięczny koszt utrzymania Mieszkanek |
B5 |
Bc |
| |
316 |
Nadzór nad rachunkowością, dokumentacją i obsługą kasową |
B6 |
|
| |
34 |
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI, OFERTY |
|
|
| |
340 |
Przepisy prawne dot. zamówień i przetargów |
BE10 |
Bc |
| |
3400 |
Opinie prawne w zakresie zamówień publicznych, wybane akty, orzeczenia , inne |
B10 |
Bc |
| |
341 |
Kryteria oceny ofert |
BE5 |
Bc |
| |
3417 |
Współdziałanie z wykonawcami w związku z: prawem zamówień publicznych, zawartymi umowami, SIWZ |
B10 |
Bc |
| |
342 |
Zamówienia publiczne |
|
|
| |
3420 |
Dokumentacja zamówień publicznych – ogólna dla trybów przewidzianych prawem zamówień publicznych |
B5 |
Bc |
| |
3421 |
Wybór oferty |
B5 |
Bc |
| |
343 |
Przetargi |
|
|
| |
3430 |
Powoływanie komisji |
B5 |
Bc |
| |
3431 |
Wybór oferty |
B5 |
Bc |
| |
344 |
Konkurs ofert i rozstrzygnięcia |
B5 |
Bc |
| |
345 |
Rejestry zamówień publicznych, odwołań i protestów |
B5 |
Bc |
| |
3455 |
Rejestr zamówień publicznych |
B10 |
Bc |
| |
346 |
Rozpoznania cenowe |
B5 |
Bc |
| |
80 |
OPIEKA ZDROWOTNA |
|
|
| |
800 |
Przepisy prawne dot. ochrony zdrowia |
|
|
| |
8001 |
Historie choroby i zeszyty internistyczne |
B20 |
|
| |
8002 |
Kartoteki indywidualnego zużycia leków, zestawienia zużycia leków |
B10 |
Bc |
| |
8003 |
Zeszyty szczepień |
B10 |
Bc |
| |
8004 |
Książka zabiegowa i karty zabiegowe |
B10 |
Bc |
| |
8005 |
Raporty pielęgniarskie |
B10 |
Bc |
| |
8006 |
Dzienne plany pracy |
B10 |
Bc |
| |
8007 |
Raporty realizacji dziennego planu pracy |
B10 |
Bc |
| |
8008 |
Indywidualne karty rozchodu leków |
B10 |
Bc |
| |
8009 |
Miesięczna karta zabiegowa zajęć rehabilitacyjnych |
B5 |
Bc |
| |
8011 |
|
|
|
| |
8020 |
Raport dzienny pracy psychologa |
B10 |
Bc |
| |
8021 |
Karta obserwacji i wskazań psychologicznych |
B5 |
Bc |
| |
8022 |
Teczka szkoleń i grup terapeutycznych psychologa |
B5 |
Bc |
| |
8023 |
Notatki z rozmów psychologa |
B5 |
Bc |
| |
8030 |
Miesięczna karta rehabilitacji |
B5 |
Bc |
| |
82 |
ZDROWIE, POMOC SPOŁECZNA, OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE |
|
|
| |
820 |
Przepisy prawne dot. pomocy społecznej oraz procedury i osób niepełnosprawnych |
B5 |
Bc |
| |
8200 |
Organizacje i zrzeszenia na rzecz osób niepełnosprawnych |
B5 |
Bc |
| |
8201 |
Akta osobowe mieszkanek DPS |
BE10 |
Bc |
| |
8202 |
Książki depozytowe |
B5 |
Bc |
| |
8203 |
Książki i listy odpłatności za pobyt |
B6 |
Bc |
| |
8204 |
Rejestr osób oczekujących |
B5 |
Bc |
| |
8205 |
Sprawy spadkowe |
B25 |
Bc |
| |
8206 |
Książka meldunkowa |
B25 |
Bc |
| |
8207 |
Rejestr zgonów |
B5 |
Bc |
| |
8208 |
Ewidencja dowodów osobistych |
B5 |
Bc |
| |
8209 |
Indywidualny plan wsparcia Mieszkanek |
B10 |
Bc |
| |
8210 |
Zespół terapeutyczno – opiekuńczy, sprawozdania” |
B5 |
Bc |
| |
8211 | Ubezpieczenie indywidualne Mieszkanek DPS |
B25 |
Bc |
|
§2. Pozostałe postanowienia Zarządzenia wewnętrznego nr 11/04 pozostają bez zmian.
§3. Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
Zarządzenie wewnętrzne nr 11/04 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach z dnia 12.10.2004 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt.