zarządzenie nr 37/06
ZARZĄDZENIE NR 37/06
z dnia 11 września 2006r.
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEMIONKACH
w sprawie określenia zasad podpisywania pism i dokumentów oraz wzorów pieczęci używanych w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach, a także zasad ich przechowywania.
Na podstawie §18 oraz § 32 pkt 6 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach stanowiącego załącznik do Uchwały nr 311/06 Zarządu Powiatu w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r.
zarządza się, co następuje:
§1. 1. Osobami uprawnionymi do podpisywania pism i dokumentów sporządzanych w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach i adresowanych do podmiotów zewnętrznych są :
1). Dyrektor DPS – w pełnym zakresie,
2). Kierownik Działu Organizacyjno-Terapeutycznego i Usług Opiekuńczych, w przypadku zastępowania Dyrektora DPS - w zakresie uregulowanym § 19 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach stanowiącego załącznik Uchwały nr 311/06 Zarządu Powiatu w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r.
3) Inny imiennie wyznaczony przez Dyrektora pracownik DPS w przypadku nieobecności Dyrektora na zasadach i w zakresie przewidzianym w § 19 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach stanowiącego załącznik Uchwały nr 311/06 Zarządu Powiatu w Mogilnie z dnia 3 lutego 2006r. oraz w granicach określonych pisemnym poleceniem Dyrektora Domu o którym mowa w § 19 wskazanego wyżej Regulaminu.
4). Zastępca Kierownika Działu Organizacyjno-Terapeutycznego i Usług Opiekuńczych, ds. Żywienia – w zakresie zamówień dotyczących zakupu produktów żywnościowych koniecznych do zapewnienia całodziennego wyżywienia Mieszkanek DPS.
2. Na pismach i dokumentach sporządzanych w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach, potwierdzających dokonanie przez DPS czynności prawnych, które mogą spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych swoją kontrasygnatę składa Główny Księgowy DPS.
3. W przypadku nieobecności w/w osób kompetencje do podpisywania pism i dokumentów, adresowanych do podmiotów zewnętrznych przejmują inne osoby, pisemnie do tego wyznaczone. Pełnomocnictwo w tym zakresie może mieć charakter stały. Dokument pełnomocnictwa przechowuje się w aktach osobowych pełnomocnika.
4. Osobami upoważnionymi do składania w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach podpisu pod fakturami VAT wystawianymi przez zewnętrznych dostawców są : Kierownicy komórek organizacyjnych DPS, magazynier oraz kierowcy po uzyskaniu ustnej zgody Dyrektora.
§2. 1. Potwierdzenie zgodności kopii z oryginałem odbywa się poprzez odbicie w dolnej części kopii pieczęci określonej w punkcie II Załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia według następującej kolejności: pieczęć nr 8, nr 1 oraz pieczęć i podpis jednej z osób wymienionych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
2. Osoba wymieniona w ust.3 opatruje kopię dokumentu datą potwierdzenia jej zgodności z oryginałem.
3. Osobami upoważnionymi do potwierdzenia zgodności z oryginałem przedkładanych dokumentów są Kierownicy komórek organizacyjnych DPS.
§3. 1. Upoważniony pracownik składając podpis na dokumentach DPS, adresowanych do podmiotów zewnętrznych, winien dodatkowo użyć pieczątki imiennej oraz w razie konieczności – pieczęci Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.
2. Pracownicy składając podpis na dokumentach wewnętrznych DPS winni podpisać się w sposób czytelny, pełnym nazwiskiem i przynajmniej pierwszą literą imienia, tj. w taki sposób, aby możliwe było łatwe zidentyfikowanie osoby podpisanej pod dokumentem.
3. Pracownik, o którym mowa w §1 ust. 4, podpisuje się w sposób czytelny, pełnym nazwiskiem i przynajmniej pierwszą literą imienia oraz dodatkowo używa pieczęci Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.
§4. 1. Wzory pieczęci oraz podpisów osób, wymienionych w §1 ust. 1, 2, 4 i §2, a także określenie przypadków, w których stosuje się poszczególne pieczęcie zostały określone w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Następujące osoby i komórki organizacyjne dysponują pieczęciami DPS określonymi w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia –część II :
a) Dyrektor Domu Pomocy Społecznej :
?pieczęć nr 1,
b) Dział Finansowy:
?pieczęć nr 1,2,3,4,5,6,13,14,15,16,17,
c) Dział Organizacyjno-Terapeutyczney i Usług Opiekuńczych:
? pracownik socjalny: pieczęć nr 1,
? sekretariat: pieczęć nr 1,7,8,
? kierowcy: pieczęć nr 1,
d) stanowisko ds. kadr i zamówień publicznych:
? pieczęć nr 9,10,11,12,
e) Przewodniczący Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych :
? pieczęć nr 18.
3. Ustala się następujące zasady przechowywania pieczęci Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach oraz pieczęci imiennych :
1) Poza godzinami pracy pieczęcie Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach przechowuje się w szafie pancernej zlokalizowanej w pomieszczeniu Działu Finansowego DPS. Kluczem do w/w szafy dysponuje kasjer Domu.
2) W godzinach pracy w/w pieczęci pobiera Kierownik działu upoważniony do dysponowania pieczęciami zgodnie z wykazem określonym w ust. 2 .
3) Pieczęcie imienne pracowników przechowuje się w biurkach, w zamykanych na zamek szufladach, do których klucz przechowuje pracownik.
§5. Wszelkie nie wymienione w niniejszym Zarządzeniu pieczęcie tracą swoją ważność i podlegają zniszczeniu do dnia 15 września 2006r.
§6 Traci moc prawną Zarządzenie nr 22/05 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach z dnia 29 kwietnia 2005r. w sprawie określenia zasad podpisywania pism i dokumentów oraz wzorów pieczęci używanych w Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach, a także zasad ich przechowywania
§7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15 września 2006r.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Karolina Pruczkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karolina Pruczkowska |
Data wprowadzenia: | 2006-12-13 08:48:05 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2006-12-13 09:30:08 |
Ilość wyświetleń: | 4077 |